Du lærer at forstå og benytte søgemaskineoptimering i dit journalistiske arbejde. Din underviser Ulrik Baltzer sørger for, at du efter kurset kan bruge din viden om Googles algoritmer til at øge din hjemmesidetrafik, besvare dine læseres spørgsmål bedst muligt og drive SEO-arbejdet på din redaktion. Læs mere »
Danmarks Medie- og Journalisthøjskole
Danmarks Medie- og Journalisthøjskole er et uddannelses- og videnscenter for medie- og kommunikationsbranchen, og årligt deltager henved 3500 kursister i kortere eller længere videreuddannelsesforløb på højskolen.
Højskolen kombinerer uddannelse, videreuddannelse og forskning for at sikre i) udvikling af fremtidens medarbejdere, ii) udvikling af de medarbejdere, der er i branchen, og iii) udvikling af de virksomheder og institutioner, der tegner branchen. Det er grundlaget for visionen om at være “et globalt orienteret kraftcenter for medie- og kommunikationssektoren med fokus på talent, livslang læring og innovation”.
Danmarks Medie- og Journalisthøjskole har afdelinger i både København og Aarhus, og højskolen spænder bredt – fra graverjournalistik til reklame, fra sociale medier til trykte biografier og fra strategi til praksis.