Brug en efteruddannelsesdag på at blive skarp på, hvor nemt - eller svært - dit website eller din app er at navigere i for jeres brugere, så du kan arbejde med resultatorienteret brugerinteraktion og overbevisende design, der giver de klik og det salg, I ønsker jer. Læs mere »
Vil du skabe værdi for virksomheden med video, skal den hænge sammen med den overordnede kommunikations- og forretningsstrategi. Det lærer du på kurset, der giver dig lige dele strategisk viden og praktiske værktøjer. Læs mere »
Du lærer at lave korte og catchy videoer til TV, sociale medier og hjemmesider. Din underviser Torben Schou giver dig inspiration og redskaber til at fortælle gribende historier, der skiller sig ud fra alle de andre. Efter kurset vil du aldrig mangle idéer og værktøjer til dine videofortællinger. Læs mere »
Du lærer at forstå, hvordan kunstig intelligens fungerer, og hvad du kan bruge det til – og du lærer at skrive tekster og lave billeder med generative AI-værktøjer. Læs mere »
Du lærer at forstå, hvordan kunstig intelligens fungerer, og hvad du kan bruge det til – og du lærer at skrive tekster og lave billeder med generative AI-værktøjer. Læs mere »
Lær at udvikle indhold til dine digitale platforme, og skab de arbejdsgange, der skal til for at levere på din indholdsplan. Få succes med indhold, der engagerer og er effektivt, og lær at skrive, så den digitale læser forstår dig. Med andre ord: Opgradér din organisations indhold, så det virker! Læs mere »
Uden en god overskrift – der får din modtager til at læse videre – er resten af din tekst spildt arbejde. Journalist Andreas Leer Scharnberg giver dig ny viden om, hvordan overskrifter ser ud i dag, og hvad de gør for din tekst og din læser. Du vender hjem med 9 konkrete tips, som du kan bruge efter kurset. Læs mere »
Du lærer at producere effektiv infografik, der forstærker dine budskaber. Efter kurset har du nemt ved at kommunikere kompleks viden, som dine læsere kan afkode. Din underviser Gert K. Nielsen hjælper dig godt i gang med at lave infografik til dit produktark, nyhedsbrev eller SoMe-opslag. Læs mere »
Du lærer at forstå og benytte søgemaskineoptimering i dit journalistiske arbejde. Din underviser Ulrik Baltzer sørger for, at du efter kurset kan bruge din viden om Googles algoritmer til at øge din hjemmesidetrafik, besvare dine læseres spørgsmål bedst muligt og drive SEO-arbejdet på din redaktion. Læs mere »
Du kommer 360 grader rundt om de vigtigste digitale kommunikationsplatforme sammen med SoMe-eksperten Camilla Stemann. Du lærer som journalist, SoMe-redaktør eller kommunikatør at versionere dit indhold efter kanal og målgruppe, så du får loyale, interesserede og engagerede brugere. Læs mere »
Gå ikke glip af nyheder
Gør som dine kolleger i mediebranchen.
Tilmeld dig nyhedsbrevet nu og vær på forkant med ny viden, friske tips, effektive redskaber og relevante kurser.