Du lærer at lave veltilrettelagte videofortællinger, der sidder i skabet hver gang. Efter kurset har du teoretisk og praktisk viden om alle de delelementer – idé, manus, optagelse, redigering og publicering – der tilsammen skaber den perfekte fortælling i levende billeder.
Læs mere »
Du kommer som glødende lokaljournalist forrest i feltet inden for de forretningsmodeller, brugerbehov, koncepter og digitale formater, der kommer til at gøre lokaljournalistikken rentabel og mere relevant end nogensinde før.
Læs mere »
Du lærer at producere korte videoer med og til mobilen med journalistiske principper for god storytelling. Du får værktøjer til at spotte og vinkle en videohistorie, og du får tekniske grundfærdigheder til at fortælle den – så du kan rykke hurtigt fra ide, optagelse og redigering til publicering.
Læs mere »
Video er et håndværk, alle kan lære. Du får i løbet af 2 kursusdage styr på, hvordan du laver pæne billeder, sætter lækkert lys, optager god lyd og laver den bedste drejebog for din video. Du bliver undervist af Henrik Kastenskov, der er prisvindende dokumentarist.
Læs mere »
Du lærer at producere korte videoer med og til mobilen med journalistiske principper for god storytelling. Du får værktøjer til at spotte og vinkle en videohistorie, og du får tekniske grundfærdigheder til at fortælle den – så du kan rykke hurtigt fra ide, optagelse og redigering til publicering.
Læs mere »
Lær at udvikle indhold til dine digitale platforme, og skab de arbejdsgange, der skal til for at levere på din indholdsplan. Få succes med indhold, der engagerer og er effektivt, og lær at skrive, så den digitale læser forstår dig. Med andre ord: Opgradér din organisations indhold, så det virker!
Læs mere »
Du lærer, hvordan AI og automatisering bliver din nye superhjælper. Du får konkrete redskaber og apps, som hjælper dig med transskribering, søgning, sortering, overvågning og alerts. Din underviser er Andreas Marckmann Andreassen, der er chefredaktør på Markedsføring.
Læs mere »
Lær, hvordan dine brugere agerer, så du kan træffe sikre og klare valg i dit journalistiske arbejde. På dette kursus samler vi den centrale viden om, hvordan vi læser på de forskellige medieplatforme, så du får en sikker fornemmelse for, hvordan mediebrugerne agerer.
Læs mere »
Hvordan kommunikerer organisationen igennem sine medarbejdere på sociale medier? Hvem profilerer I jer overfor, når medarbejderne har ordet? Og hvordan sikrer du, at den profilering er i overensstemmelse med jeres brand?
På kurset lærer du at skabe en virkningsfuld og entydig profil på tværs af platformene. Metoden kan være alt fra personlig blogging fra dig eller din leder, til et employee advocacy program for hele organisationen. Målet er at skabe et konsistent omdømme og en skarp profil på digitale medier med afsæt i medarbejderne og ledelsen.
Læs mere »
Vil du skabe værdi for virksomheden med video, skal den hænge sammen med den overordnede kommunikations- og forretningsstrategi. Det lærer du på kurset, der giver dig lige dele strategisk viden og praktiske værktøjer.
Læs mere »
Gå ikke glip af nyheder
Gør som dine kolleger i mediebranchen.
Tilmeld dig nyhedsbrevet nu og vær på forkant med ny viden, friske tips, effektive redskaber og relevante kurser.