Er din indbakke og kalender et stort rod af ubesvarede mails og oversete aftaler? Med et kursus i Personlig planlægning lærer du en række konkrete redskaber til at sætte struktur på din indbakke og din arbejdsdag. Kurset er meget praksisnært, så du kan bruge din nye viden fra dag 1. Læs mere »
Vil du kunne sætte en stærk dagsorden i medierne og navigere i politiske diskurser? Eller udtænke unikke kommunikationsstrategier og rådgive om public affairs? Det lærer du på kurset her, hvor du får viden og værktøjer til at arbejde professionelt med politisk kommunikation og analysere spin. Læs mere »
Tag lederskab over dit arbejde, og vend frustrationer til handlinger. Kurset er særligt udviklet til dig, der arbejder i kommunikations- og mediebranchen, og som ønsker at blive dygtigere til at arbejde med ledelse af enten projekter eller medarbejdere, men som ikke nødvendigvis har en formel cheftitel.
Læs mere »
Du lærer at sætte din sag på dagsordenen ved at udvikle slagkraftige synspunkter og formulere skarpe indlæg, der har potentiale til at komme i medierne. Du bliver undervist af Roger Buch og Anders Heide. Efter kurset har du dit eget dagsordensættende debatindlæg – og opskriften på at skrive flere. Læs mere »
Du lærer at finde din nye rolle som leder, skabe gennem andre, motivere hver enkelt og udvikle en kreativ, idérig kultur. Dine undervisere Jacob Fenger og Karen Straarup sørger for, at du udvikler dig som redaktionel leder og får konkrete værktøjer til at løfte dit hold og lede optimalt.
Læs mere »
Du lærer at forstå, hvordan kunstig intelligens fungerer, og hvad du kan bruge det til – og du lærer at skrive tekster og lave billeder med generative AI-værktøjer.
Læs mere »
På dette kursus ser vi på de typiske former for kriser og deres stadier og på, hvordan vi i praksis kan håndtere kommunikationen, både internt og eksternt i en krisesituation. Du lærer at forstå, hvorfor kriser opstår, hvordan de kan udvikle sig, og hvordan du kan udvikle et kriseberedskab i din egen organisation. Læs mere »
Hvordan kommunikerer organisationen igennem sine medarbejdere på sociale medier? Hvem profilerer I jer overfor, når medarbejderne har ordet? Og hvordan sikrer du, at den profilering er i overensstemmelse med jeres brand? Læs mere »
Få værktøjer og indsigt til at udvikle journalistiske formater, koncepter, produkter og forretningsmodeller i verdensklasse. Smid for en stund mavefornemmelserne og få professionelle redskaber til at skabe journalistiske formater, der betyder noget for nogen. Journalistik er intet uden et publikum. Læs mere »
Få værktøjer og indsigt til at udvikle journalistiske formater, koncepter, produkter og forretningsmodeller i verdensklasse. Smid for en stund mavefornemmelserne og få professionelle redskaber til at skabe journalistiske formater, der betyder noget for nogen. Journalistik er intet uden et publikum. Læs mere »
Gå ikke glip af nyheder
Gør som dine kolleger i mediebranchen.
Tilmeld dig nyhedsbrevet nu og vær på forkant med ny viden, friske tips, effektive redskaber og relevante kurser.