Kunstig intelligens for kommunikatører
Du lærer at forstå, hvordan kunstig intelligens fungerer, og hvad du kan bruge det til – og du lærer at skrive tekster og lave billeder med generative AI-værktøjer. Læs mere »
Du lærer at forstå, hvordan kunstig intelligens fungerer, og hvad du kan bruge det til – og du lærer at skrive tekster og lave billeder med generative AI-værktøjer. Læs mere »
Man kan komme langt med kommunikation, der er strategisk funderet. På kurset lærer du at udnytte kommunikationens potentiale i forhold til at nå organisatoriske mål. Du får viden om analyse, planlægning og konsekvens, og skal selv udvikle en solid og strategisk funderet kommunikationsplan. Læs mere »
Du lærer at udvikle nye medieprodukter og skabe vedkommende digitale fortællinger på baggrund af indsigter i dine brugeres behov og ønsker. Læs mere »
Vil du skabe værdi for virksomheden med video, skal den hænge sammen med den overordnede kommunikations- og forretningsstrategi. Det lærer du på kurset, der giver dig lige dele strategisk viden og praktiske værktøjer. Læs mere »
Kommunikation handler ofte om at påvirke adfærd. Men kampen om opmærksomhed er hård, og man kan nemt komme til at forveksle likes med succes. Læs mere »
Kommunikation handler ofte om at påvirke adfærd. Men kampen om opmærksomhed er hård, og man kan nemt komme til at forveksle likes med succes. Læs mere »
Hvordan kommunikerer organisationen igennem sine medarbejdere på sociale medier? Hvem profilerer I jer overfor, når medarbejderne har ordet? Og hvordan sikrer du, at den profilering er i overensstemmelse med jeres brand? Læs mere »
Lær at udvikle indhold til dine digitale platforme, og skab de arbejdsgange, der skal til for at levere på din indholdsplan. Få succes med indhold, der engagerer og er effektivt, og lær at skrive, så den digitale læser forstår dig. Med andre ord: Opgradér din organisations indhold, så det virker! Læs mere »
Du lærer at prompte i billedskabende AI-programmer, så du selv kan skabe visuelt kommunikationsmateriale. Samtidig får du i løbet af kurset viden om visuel betydningsdannelse, som du kan bruge, når du samarbejder med grafikere og kollegaer om at udvikle og vurdere grafisk materiale. Læs mere »
Hvordan bygger man et stærkt brand, der står klart og unikt i bevidstheden hos målgruppe og medarbejdere? På kurset lærer du om brandanalyse, udvikling af brandstrategier og positionering. Du får en teoretisk og begrebsmæssig forståelse for image- og brandingprocesser og lærer at eksekvere strategierne. Læs mere »