Adfærdskommunikation
Kommunikation handler ofte om at påvirke adfærd. Men kampen om opmærksomhed er hård, og man kan nemt komme til at forveksle likes med succes. Læs mere »
Kommunikation handler ofte om at påvirke adfærd. Men kampen om opmærksomhed er hård, og man kan nemt komme til at forveksle likes med succes. Læs mere »
Kommunikation handler ofte om at påvirke adfærd. Men kampen om opmærksomhed er hård, og man kan nemt komme til at forveksle likes med succes. Læs mere »
På dette kursus ser vi på de typiske former for kriser og deres stadier og på, hvordan vi i praksis kan håndtere kommunikationen, både internt og eksternt i en krisesituation. Du lærer at forstå, hvorfor kriser opstår, hvordan de kan udvikle sig, og hvordan du kan udvikle et kriseberedskab i din egen organisation. Læs mere »
Du bliver styrket i din rolle som projektleder i medie- og kommunikationsbranchen med værktøjer fra Scrum-metoden. Efter kurset kan du forstå, designe og styre agile projekter fra start til slut. Læs mere »
Du lærer at udvikle nye medieprodukter og skabe vedkommende digitale fortællinger på baggrund af indsigter i dine brugeres behov og ønsker. Læs mere »
Du lærer at mestre hele arbejdsprocessen fra første idé til færdigt fotoprojekt. Efter kurset har du styr på idéudvikling, projektudvikling og udførelse af din billedfortælling. Læs mere »
Lær at udvikle indhold til dine digitale platforme, og skab de arbejdsgange, der skal til for at levere på din indholdsplan. Få succes med indhold, der engagerer og er effektivt, og lær at skrive, så den digitale læser forstår dig. Med andre ord: Opgradér din organisations indhold, så det virker! Læs mere »
Du får redskaber til at kortlægge og forstå dine kunders adfærd og behov. På den baggrund træffer du de rigtige beslutninger om, hvilke digitale redskaber du skal prioritere i dit kommunikationsarbejde. Læs mere »
Lær at formidle komplekse emner fængende og klart på dette kursus i analytisk formidling. Læs mere »
Hvordan bygger man et stærkt brand, der står klart og unikt i bevidstheden hos målgruppe og medarbejdere? På kurset lærer du om brandanalyse, udvikling af brandstrategier og positionering. Du får en teoretisk og begrebsmæssig forståelse for image- og brandingprocesser og lærer at eksekvere strategierne. Læs mere »