Vil du gerne gå fra god bruger til superbruger i ChatGPT? Kurset er for dig der allerede er godt hjemme i diverse AI værktøjer og gerne vil tage det næste skridt. Med særligt fokus på Large Language Models (LLM) tager Peder Hammerskov fra DMJX dig til næste niveau.
Læs mere »
Du lærer at forstå, hvordan kunstig intelligens fungerer, og hvad du kan bruge det til – og du lærer at skrive tekster og lave billeder med generative AI-værktøjer. Læs mere »
Med et kursus i Canva lærer du at lave flot og kreativ grafik til sociale medier, plakater, visitkort og brochurer m.m. - alt det, som du og din virksomhed typisk behøver. Programmet er nemt og intuitivt at bruge, så du behøver ikke at have en grafiker i maven for at skabe flotte resultater. Læs mere »
Lær at finde solohistorier på dit stofområde ved at indsamle og analysere datamateriale. Fokus vil udover databehandling, være på research, hvor vi fokuserer på verifikation af kilder og at finde den data, der i forvejen er tilgængelig på nettet. Desuden arbejde med osint (open source intelligen). Læs mere »
Få redskaber og indsigt til at udvikle dine klimahistorier.
Målet er at give dig viden og værktøjer til at formidle de mange og forskellige dagsordner, som klimaet i dag spænder over. Alt sammen for at skabe klar kommunikation og bud på, hvordan man går fra klimaholdning til klimahandling. Læs mere »
Man kan komme langt med kommunikation, der er strategisk funderet. På kurset lærer du at udnytte kommunikationens potentiale i forhold til at nå organisatoriske mål. Du får viden om analyse, planlægning og konsekvens, og skal selv udvikle en solid og strategisk funderet kommunikationsplan. Læs mere »
Du får et crash course i maskinlæringsplatformene ChatGPT og Dall·E. Din underviser Marcel Mirzaei-Fard fra DR's podcast 'Prompt' sørger for, at du efter kurset forstår, hvordan du aktivt kan bruge programmerne i dit job som journalist eller kommunikatør. Læs mere »
Man kan komme langt med kommunikation, der er strategisk funderet. På kurset lærer du at udnytte kommunikationens potentiale i forhold til at nå organisatoriske mål. Du får viden om analyse, planlægning og konsekvens, og skal selv udvikle en solid og strategisk funderet kommunikationsplan. Læs mere »
Kommunikation handler ofte om at påvirke adfærd. Men kampen om opmærksomhed er hård, og man kan nemt komme til at forveksle likes med succes. Læs mere »
Kommunikation handler ofte om at påvirke adfærd. Men kampen om opmærksomhed er hård, og man kan nemt komme til at forveksle likes med succes. Læs mere »
Gå ikke glip af nyheder
Gør som dine kolleger i mediebranchen.
Tilmeld dig nyhedsbrevet nu og vær på forkant med ny viden, friske tips, effektive redskaber og relevante kurser.