Styrk din rolle som procesleder og facilitator. På kurset lærer du om interaktionel dynamik, appreciative inquiry, narrativ terapi og andre kompetencer. Du får ny teoretisk viden og en udbygget, praktisk anvendelige værktøjskasse, der gør dig bedre til at arbejde med ledelse af sociale processer. Læs mere »
På dette kursus ser vi på de typiske former for kriser og deres stadier og på, hvordan vi i praksis kan håndtere kommunikationen, både internt og eksternt i en krisesituation. Du lærer at forstå, hvorfor kriser opstår, hvordan de kan udvikle sig, og hvordan du kan udvikle et kriseberedskab i din egen organisation. Læs mere »
Tag lederskab over dit arbejde, og vend frustrationer til handlinger. Kurset er særligt udviklet til dig, der arbejder i kommunikations- og mediebranchen, og som ønsker at blive dygtigere til at arbejde med ledelse af enten projekter eller medarbejdere, men som ikke nødvendigvis har en formel cheftitel. Læs mere »
Cory Schouten er en af branchens mest transformative medieledere og dygtigste undervisere. Til oktober står Cory i spidsen for en masterclass for redaktionelle ledere. Fokus er hvordan den moderne redaktion skaber de bedst mulige resultater, den højeste arbejdsglæde og bedste servicering af brugerne Læs mere »
Du lærer at finde din nye rolle som leder, skabe gennem andre, motivere hver enkelt og udvikle en kreativ, idérig kultur. Dine undervisere Jacob Fenger og Karen Straarup sørger for, at du udvikler dig som redaktionel leder og får konkrete værktøjer til at løfte dit hold og lede optimalt. Læs mere »
Brugerbehov går sin sejrsgang i medieverdenen. Det har succesfuldt drevet fremgang og transformation, først internationalt nu i Danmark. Lær metoden af dem, der har stået for implementering hos en række danske medier og blandt andet står bag et datasystem baseret på brugerbehov. Læs mere »
Bliv klar til reportage i højrisikozone: 1-dagskurset henvender sig til dig, der som journalist eller fotograf rejser udenfor Europa og Nordamerika. Kurset er ikke blot en bunke konkrete værktøjer, men også en proces, hvor din risikoperception og -opmærksomhed finder sit rette leje. Læs mere »
Gå ikke glip af nyheder
Gør som dine kolleger i mediebranchen.
Tilmeld dig nyhedsbrevet nu og vær på forkant med ny viden, friske tips, effektive redskaber og relevante kurser.