Skab de fedeste kampagner

Startdato:
Sted:
2900 Hellerup
Dage:
1 dage
Pris:
4.100 kr. | PU-støtte: 780 kr.
Forår 2016
Torn newspaper headlines depicting business strategy on blue background

Lær at tænke anderledes og skab resultater

Langt de fleste i kommunikationsbranchen arbejder med kampagner. For at sælge et produkt eller for at skabe forandringer. Men hvordan gør man så, når landet er oversvømmet af kampagner, pengene er små og forventningerne fra ledelserne tårnhøje? På kurset lærer du, hvordan du opnår effekt ved at gå andre veje. Vi arbejder med at få strategien i orden, sætter den gode ide og den anderledes oplevelse i centrum og tænker i alternative partnerskaber, kanaler og platforme. Og vupti! Så har du en fed kampagne!

Vi tager fat om hele processen – fra udvikling af det strategiske afsæt til idégenerering, valg af eksekveringskanaler og proces. Vi kommer rundt om det gode kunde-/bureausamarbejde og ser på, hvordan du kan anvende sociale medier, oplevelser, netværk og partnerskaber i din kampagne. Kurset vil veksle mellem konkrete eksempler, metoder og best practice.

Hvem skal du møde?

Kommunikationsrådgiver MADS VIBE JACOBSEN, Advice, underviser i den kreative proces og hvordan man skaber det gode koncept. Mads har mange års erfaring med kommunikationskampagner bl.a. fra Operate og Bysted.

Hvad får du med hjem?

Få inspiration af de hotteste eksekveringer lige nu og metoder til at kickstarte ideudviklingen

  • Konkrete metoder til at planlægge en god kampagneproces, herunder idegenerering.
  • Indsigt i, hvordan du udvikler en skarp, anderledes og effektfuld kampagnestrategi.
  • Viden om, hvordan du integrerer sociale medier, events og netværk i din kampagne.
  • Et helikopterperspektiv på, hvordan vi tænker kommunikation og kampagner i en ny kontekst.
  • Inspiration fra danske og internationale cases.

Hvad kræver det af dig?

Du skal være åben over for nye kommunikationsveje og det forventes, at du deltager aktivt i debatten og øvelserne.

Hvem kan deltage?

Kurset henvender sig alle, der på den ene eller anden måde arbejder med eksternt rettede kampagner til daglig.