
Hvordan målretter man kampagner på Facebook og Instagram, så du når din målgruppe og skaber interaktion? Bliv klogere på hele annoncemodulet og den nye virkelighed efter iOS 14-opdateringen, og kom hjem med effektive værktøjer og en konkret plan for, hvordan du sætter i gang.
OM K-DAGEN
Men hvilke muligheder er der, når de skal annoncere? Hvor smalt kan – og bør – de segmentere? Hvordan sikrer de højere interaktionstal, og hvordan skal de forholde sig til, at tracking og måling er blevet sværere efter Apples nyeste opdatering?
- Bliver klædt på til at bruge Facebook-annoncering som en integreret del af deres kommunikation og markedsføring.
- Får værktøjer til at strukturere og målrette deres Facebook-/Instagram-opslag og -kampagner.
- Bliver klogere på Business Manager og begreber som retargeting, segmentering, automatiserede annonceflows og brugerdefinerede målgrupper.
- Får indblik i, hvad den meget omtalte iOS 14-opdatering betyder for deres muligheder indenfor annoncering og tracking.
Det er vigtigt, at kursisterne har administratorrettigheder til en Facebookside og adgang til en annoncekonto med et betalingskort tilknyttet.
PROGRAM
Anna Beck Laulund, kursus- og netværksleder, Kforum
David Lorentzen, Social Media Ads Specialist
David Lorentzen, Social Media Ads Specialist
Frokost
David Lorentzen, Social Media Ads Specialist