Facebook for journalister og kommunikatører

Startdato:
Udbyder:
Sted:
2400 København NV
ME plus:
ME
Dage:
1 dage
Pris:
2.575 kr. | PU-støtte: 780 kr.
Evaluering af tidligere kurser fra denne udbyder
(Baseret på 543 evalueringer)
Efterår 2015

Bruger du Facebook professionelt (nok)?
Du er sikkert godt i gang med at bruge Facebook i dit daglige arbejde. Men vil du have målbare resultater, kræver det at du har en dybere indsigt i platformen, og at du ved, hvordan du kan lave en målrettet strategisk indsats.

Få styr på alle mulighederne på Facebook
På dette kursus lærer du både at udnytte Facebooks mange muligheder i praksis. Og du lærer at inkorporere Facebook i jeres strategiske kommunikation.

Du får input til, hvordan du bedst lægger indhold op og deler det, går i dialog med brugerne og henter brugbare data ud af Facebook. Og du lærer hvordan du kan bruge en lang række forskellige funktioner som profiler, grupper og sider.

Du lærer hvordan Facebook kan fungere i sammenhæng med jeres andre kommunikationskanaler, og hvordan Facebook kan indgå i jeres sociale mediestrategi og samlede kommunikationsstrategi.

På kurset lærer du at:

  • bruge din profil på Facebook professionelt
  • håndtere profiler, grupper og sider
  • researche effektivt
  • dele indhold (billeder, video, links og opslag)
  • administrere virksomhedens Facebook-side
  • lægge strategi og opstille mål for din indsats på Facebook
  • bruge statistik og indblik
  • skabe sammenhæng mellem Facebook og jeres øvrige kommunikationskanaler

Prisen omfatter
Prisen dækker undervisningsmaterialer og forplejning på undervisningsdagene. 

I tilfælde af afbud

Du kan selvfølgelig komme i en situation, hvor du må melde afbud. Læs mere om regler for framelding.

Er du ikke berettiget til støtte fra Pressens Uddannelsesfond?

Tilmeld dig kurset på Danmarks Medie- og Journalisthøjskoles hjemmeside

Undervisere

Susanne Fasting